kelawarhitam in second

journey in my life

Friday, May 30, 2008

akad nikah day - part 4 still kat surau lagi (29th May 08)

ni still kat surau lagi.. sorry terpaksa pecah-pecah posting dalam blog ni.. tak mau selerak sgt.. lagi pun ni blog aku , suka ati lah nak buat camaner.. muhaha

ni dia ketibaan tok kadi yg agak sempoi, sampai je terus hp dia berbunyi.. bergayut lah dia kejap...
ni aku dah kena paksa duduk atas chior atau alas duduk untuk akad nikah, belakang tu wife aku.. tp masa dalam gambar tu masih belum lagi.. tgh tunggu tok kadi suh wife aku sign borang akuan..
tok kadi tu tgh bincang dgn abg azril, abg wife aku,merangkap wali yang sah.. aku lak seperti mana semua tgk, masih lagi tersengih dan sempat buat tanda peace.. itu lah trade mark aku.. amacam ada muka nervous tak? rilek je kan... hati ada berdegup skit2.. tp tak de darah gemuruh sbb tu ada buat peace tu... kalu tok kadi tu nampak buat tanda peace tu , mau nyer dia pukul kepala dengan buku tebal tu .. ahaha
tok kadi suh, saksi kira duit, kut tak cukup lak... kalu tak cukup duit, kena ganti dengan daun sudah le, poket pun dah kering... layannnnnn.. sambil tok kadi memberikan khutbah yang agak menarik dan tidak membosankan... aku lak cam biasa senyum skit2, sbb tak mau orang cakap aku ni tak serius lak.. hahaha amacam?? aku ni mmg cold blood..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home