kelawarhitam in second

journey in my life

Friday, May 30, 2008

akad nikah day - part 3 - kat surau (29th May 08)

Sudah sampai kat surau.. surau ni kat depan umah kenduri aje.. dekat sgt. lompat skit dah sampai umah..

Sampai je kak surau tu, sepupu aku yg pakai baju kaler purple tu betul kan butang baju aku....

ni dia duit maskawin aku.. dalam betuk jambangan bunga, bukan jamban yuk..
lagi satu tu gelang and rantai... dan tidak dilupakan tepak sireh yg dalam nyer ada daun sirih, buah pinangyg diracik-racik, kapur makan... bukan kapur tulis.. bawah sekali ada beras atau pulut, aku tak pasti sbb tak perasan.
ni abah aku, pakai baju kemeja biru.. bercermin mata... dia tgh marah kat eda kut, sbb amek gambar kut.. heuhehe
ni masih menanti tok kadi, still tersenyum lagi, sambil tersengih.. rilek ajeerr.. amacam? ada berani? tenang gitu .. u all..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home